Sabtu, 25 Juni 2011

Setidaknya Aku


Mungkin aku memanglah tercipta bukan untukmu .
Mungkin aku memang tidak mampu tuk mengusik relung hatimu .
Mungkin aku memang tidaklah sempurna tuk memiliki hatimu .

          Tapi …
          Haruskah seperti ini .
          Haruskah kita berdiam diri .
          Menghilang dalam keheningan bersama .
          Seolah tidak kenal .
          Padahal kita masih saling mencinta .
          Setidaknya aku masih mencintamu .
          Setidaknya aku masih merindukanmu .

Apakah kau sanggup tuk melupakan aku .
Dalam sekejap waktu .
Apakah kau sanggup tuk menghilangkan kenangan kita .
Hanya sekejap .
Kau dapat melupakan aku .

Tapi untukku ….
Ku takkan sanggup untuk melupakanmu .
Ku takkan mampu tuk meninggalkan kenangan kita .
Bahkan detail terkecil dalam kisah cinta kita .
Selalu kuingat .
Terpatri dalam malam – malam ku .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar